Praca w call center to jedno z najbardziej wymagających zajęć. Dlatego osobom, które pracują w warunkach podwyższonego stresu związanego z telefoniczną obsługą klienta, powinno się zapewnić odpowiedni mentoring. W call center, szkolenia powinny odbywać się systematycznie, by osoby biorące w nich udział, podtrzymywały w sobie odpowiednią energię do pracy z klientem. Często, klienci zachowują się nieodpowiednio w stosunku do osób dzwoniących, a to może powodować zniechęcenie u wielu twoich pracowników. Postaw wtedy na profesjonalny mentoring w call center. Szkolenia, które ci proponujemy, obejmują wiele aspektów związanych z wykonywaniem obowiązków konsultanta. Nauczymy go przede wszystkim doskonałej samomotywacji i pozytywnego myślenia.

Zobacz również:

Profesjonalne szkolenia BHP dzięki Wod-Poż
Firma „WOD-POŻ” specjalizuje się w szeroko rozumianej tematyce bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Realizuje zarówno pojedyncze zlecenia, jak również dostarcza cennych wskazówek jako...

Szybko zdasz prawo jazdy razem z nami.
Kursy na prawo jazdy dzielą się na bardzo praktyczne, jak i takie, które nie dostarczą odpowiedniej wiedzy. My zawsze cenimy sobie dobro naszych klientów udostępniając im wygodne szkolenia na prawo jazdy. Gdynia t...

Jak wiele się nauczymy
Szkoła jest od tego, by stawiać przed nami coraz to nowe wyzwania, dzięki którym możemy się rozwijać i poznawać nowe rzeczy, które na pewno nam się przydadzą w życiu. Zatem może warto czasami pomyśleć o ty...

Profesjonalne usługi tłumacza przysięgłego
Potrzebujesz profesjonalnego tłumaczenia? Zgłoś się do nas. Nasze biuro tłumaczeń działa na rynku od wielu lat i współpracuje z największymi firmami i przedsiębiorstwami w całej Polsce. Zdobyte doświadczenie...

Mysql szkolenie - dla początkujacych i zaawansowanych.
Firma JSystems Sp. z o.o. to od wielu lat niekwestionowany lider w prowadzeniu szkoleń stacjonarnych z takich oprogramowań jak: Oracle, PostgreSQL, MySQL, MSSQL. MySQL szkolenie jest jednym z najbardziej popularnych i ...